Inside Systems A/S

Inside Systems er en dansk familieejet virksomhed. Grundlagt i 2007 af hr. Andreas Fibiger og fru Melike Fibiger, som begge kommer med en baggrund i IT-hardwarehandel og tekniske tjenester, siden 1998 og 2004. En filosofi om ejerne, som stadig trives i dag, er baseret på den velkendte teknologi - at sige det går "if it aint broken – don’t fix it” – og som vi har tilføjet "if it is broken - try to fix it before disposing and buying new". Dette mantra er indlejret i vores kerneværdier den dag i dag, og ethvert team-medlem (også kendt som "insidere") tror på denne tankegang og oprigtigt plejer miljøet og sigter således efter at hjælpe vores kunder med at blive mere bæredygtige ved at udvide deres IT Livscyklusser, samtidig med at det tilbyder omkostningsbesparelser og CO2-reduktioner, som en ekstra fordel for forretningsforbindelsen. Virksomheden startede først som en uafhængig IBM Enterprise Systems-forhandler og havde et stærkt partnerskab med IBM (IBM Global Finance IGF og IBM Global Asset Recovery Services IBM GARS). I årenes løb er virksomheden vokset til en multi-leverandør leverandør af datacenter hardware og tjenester, der har indgået partnerskabskontrakter med flere producenter – og lagerbeholdning af næsten enhver A-mærkeproducent som IBM, Lenovo, HPE, DELL/EMC, Cisco, Supermicro, NetApp, Hitachi, Juniper og flere. Med et internt Advanced Technical Refurbishment facilitet, ITAD-kompatibelt og et 24/7 tilgængeligt lagerfacilitet på 10.000 kvadratmeter, er vi i dag (i 2022) i stand til at engagere 34 medarbejdere til at servicere kunder i mere end 80 forskellige lande rundt om i verden. Hovedfokus på produkt-, markeds- og teknisk viden er vores måde at garantere pålidelighed, tilgængelighed og kvalitet for vores kunder. Dette er også vigtigt for at opfylde vores virksomheds vision og livscyklusprocedurerne for de IT-produkter, vi leverer. Vores medarbejdere er vores mest værdifulde aktiv, og de er hovedprioriteten for vores ledelse. Vi involverer aktivt vores medarbejdere i vores rutiner og procedurer, der er kundeserviceorienterede. For at sikre, at vi kan give vores kunder høj kvalitet, enstemmighed og overensstemmelse, er vi blevet certificeret i disse ISO-standarder: 27001, 9001 og 14001. Vi inviterer dig til at kontakte vores salgsteam i dag, se vores virksomhedsvideo eller browse vores hjemmeside og finde de produkter, du har brug for i vores webshop. De bedste hilsner Grundlægger & Ejere Andreas & Melike Fibiger

Hvordan beregner I scoren

Vi kigger på flere parametre, der tilsammen skal finde ud, hvor pålidelig en shop er. Herunder ser du de væsentligste.

Domænet:

Hvem ejer det, er oplysningerne offentlige og hvor gammel er domænet?

Kunders vurdering:

Hvordan opfatter kunderne butikken på Trustpilot?

Shoppens oplysninger:

Er der relevante kontaktoplysninger og informationer om shoppen?

E-mærket:

Er shoppen e-mærket?

Det er forstået

Hvad er et shoptjek?

Et shoptjek er vores bedste, uafhængige indikation på, om en given webshop er tryg at handle hos.

 

Services er gratis, og vi benytter os af offentlige informationer til, at give vores bedste bud på, om shoppen er troværdig.

 

Shoptjek er tænkt som en hjælp og et supplement, hvis du er i tvivl - men husk altid at bruge din sunde fornuft.

 

Data kan også tage fejl:)

Det er forstået